Lillen

Datum: 2013-05-16 | Tid: 11:43:39 | Kategori Allmänt
Det tog lång tid att få lillen att somna igår, stackarn! Han va trött! Men på nått sätt så försöker han hålla sig vaken in i det längsta. Gräver huvudet ner i madrassen, vrider o vänder på sig 1000 gånger och spottar ut nappen. Allt detta bidrar ju såklart till att det blir svårt att koppla av och somna för honom. Klockan var väl närmare 23 när han till sist somnade, så idag sov vi till 10.30! Samma sak när han vaknar för mat på natten, då har han jättesvårt att somna om. Kan ta upp emot 45minuter ibland :( Vet inte varför det är såhär nu. Men jobbigt är det. Hoppas det snart blir bättre för honom! 
 
Själv sitter jag just nu och väntar på att Jonas ska komma hem från jobbet så att man kanske kan göra något roligt utav denhär dagen. Jag är definitivt tillräckligt frisk för en glass på stan! 
 
Sedan undrar jag om ni har tips på program där man kan göra en header? Vill bara ändra min text, typsnitt osv men har ingen aning hur man enkelt gör detta. TIPS?
 

Denna design är gjort av Alice - http://bilderbyalice.se
beställ din egna design genom att klicka här


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: