Aj aj min kropp

Datum: 2013-06-26 | Tid: 09:42:19 | Kategori Allmänt
Jisses vivlken träningsvärk jag har i min kropp. Min vän Emelie hade bjudit in till ett träningspass i hennes trädgård igår. Mycket trevligt sätt att umgås på måste jag säga! Efteråt åt vi goda äggmackor och drack kaffe.
 
Idag sägs det att det ska ösregna hela dagen. Vi ska gå hem till min vän Maria och henne dotter Melina, ska bli roligt och se deras nya lägenhet.
 
Själv håller jag fortfarande på att greja i vår lägenhet. Byter ut, sorterar, ändrar, slänger, osv. Det känns väldigt skönt. Någon dag nu i veckan ska vi ta tag i förrådet och sortera där. Jag och Jonas smygkollar på ny soffa och möbler till vardagsrummet, får väl se om vi köper något. De där pengarna ska ju egentlgen sparas, men man ska ju trivas också ;)

Denna design är gjort av Alice - http://bilderbyalice.se
beställ din egna design genom att klicka här


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: