Onsdagskväll

Datum: 2013-10-02 | Tid: 22:33:58 | Kategori Allmänt
Ensam hemma med Sigge ikväll, Jonas jobbar tills imorgon. Jag blir fruktansvärt uttråkad när han inte är hemma. Just nu sitter jag och kollar skit på tv men orkar inte gå och lägga mig heller! :) Idag har jag varit med Maria och Melina. Vi fikade och sedan hängde vi i lekrummet i köpcentret. Det är verkligen jättebra att gå dit med barnen, man märker att de verkligen tycker att det är skoj.
 
Var ju som sagt på två husvisningar i Lördags och vi fastnade verkligen för radhuset. Konstig känsla men det kändes verkligen som att komma hem. Det hade allt vad vi sagt att vi vill ha. Jobbig känsla egentligen, man vill ju fan bara ha pengar och flytta dit! 
 
Farfar har även flyttats från Östra sjukhuset i Göteborg hit till Alingsås. Jag hann inte hälsa på honom idag men ska dit imorgon en sväng. Det känns tryggare på något sätt att han är här i Alingsås. 
 
Idag fick lillen fiskpinnar och potatismos. Men det var roligare att leka med maten än att äta den.
 

Denna design är gjort av Alice - http://bilderbyalice.se
beställ din egna design genom att klicka här


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: