Onsdag

Datum: 2013-09-25 | Tid: 10:48:36 | Kategori Allmänt
Ja vad ska man skriva .. redan kommit till mitten av veckan och Lördag närmar sig! Då ska min syster ha sin 25-års fest och jag ser framemot det jättemycket! Vi ska dessutom på två husvisningar. Det blir våra första vi går på. Vi har bestämt att vi ska börja kika lite smått nu i höst. Inte för att vi kan köpa något ännu men för att få lite bättre koll.
Idag ska jag, mamma, Sigge och farfar åka till vinden, Alingsås second-hand butik. Men innan dess ska tvätten vikas och golven dammsugas. Man går ju inte sysslolös direkt :) Imorgon ska jag jobba igen! Har börjat hoppa in lite smått och jag tycker det är jätteskoj.  
 
Dax att dra på svinhög musik och dra en dans med dammsugaren.
 
PUSS!
 
 

Denna design är gjort av Alice - http://bilderbyalice.se
beställ din egna design genom att klicka här


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: