Gooomorgon!

Datum: 2013-05-30 | Tid: 08:00:35 | Kategori Allmänt
Uppe med tuppen idag! Klockan sju vaknde Sigge och det har nog aldrig hänt förut! Han somnade vid åtta igår, helt utslagen. Skönt att komma upp i tid ändå :)
 
Jag satt uppe och grejade med Sigges fotoalbum igårkväll. Vi har framkallt massor av kort så jag satt och sorterade de i "datum-ordning" Vi ska göra ett album från det Jag&Jonas träffades och fram till Sigge blir ett år är tanken. Det blir en hel del kort, men skoj är det!
 
2012 var vårt år. <3 Vi blev tillsammans, flyttade ihop, förlovade oss, flyttade till en fin lägenhet och fick Sigge. Mycket kan hända på kort tid! :)
 
Imorgon åker jag till Stockholm. Ska träffa Natalie och Maria och fira in deras nya lägenhet. Ska bli jätteskoj att komma iväg och träffa alla vänner igen. Men satan vad jag kommer sakna mina killar.
 


Denna design är gjort av Alice - http://bilderbyalice.se
beställ din egna design genom att klicka här


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: