TRÖTT

Datum: 2013-03-08 | Tid: 18:57:44 | Kategori Allmänt
Vart en trevlig dag hemma hos Sara med alla bebisar! Ofelia, Sigge, Melina och Tino, alla så söta så!
 
När jag kom hem blev Sigge hur grinig som helst.. somnade till i vaggan i ca 10 min och vaknar sedan med ett gallskrik, helt otröstlig. Slutar med att Jonas nu är ute på en promenad med honom. Jag hade tänkt att vila under tiden, men passar givetvis på att ta disken, plocka, städa, gå ner i förrådet, plocka fram vårskorna osv osv. 
 
Sigge vaknar nu varannan timme om nätterna och ibland dröjer det uppemot 30min innan han kommer till ro och "stensover" Detta resulterar ju givetvis i en jävligt trött o gnällig morsa.. dessutom med världens ryggvärk. 
 
Inatt va vi uppe 24, 02, 04 för mat, 05 vaknar han o gnäller men somnar om, sen va de mat igen 07 och vi lyckades somna om till 08 ca. TIllväxt-period??

Vilket jävla gnällinlägg! Men man behöver det ibland.
 
Tror det är dax med lite rutiner för Sigge. Typ bestämda tider för sömn på dagen kanske? O läggning samma tid varje kväll.. men det känns ju fan omöjligt.. är han vaken vill han ju inte sova o när han väl sover så vill man ju inte väcka honom...
 
nääää.. bajs! 
 
 

Denna design är gjort av Alice - http://bilderbyalice.se
beställ din egna design genom att klicka här


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: