Stockholm

Datum: 2013-06-03 | Tid: 11:07:46 | Kategori Allmänt
Hemma efter en underbar helg i Stockholm. Har hunnit med hur mycket som helst under tiden där uppe. I fredags började vi med lite shopping, jag köpte en jeansjacka och tygmärken. På kvällen gick vi och käkade på koh pagnan på östermalm, fantastisk restautang och go mat. Vi drog oss sedan vidare till söder där vi träffade upp Heidi och hennes kille. När jag skulle ut och röka gick jag in i Jennie! Fantastiskt roligt!
Började lördagen med american pancakes och paketöppning! :) Sen gick jag och Heidi på "punkloppis" på cafe 44. Väl hemma igen började vi förbereda inför festen och sedan droppade folket in. Hade jätteskoj och satt väl uppe till kl 05 ungefär. 
 
Nu är det riiiiktigt skönt att vara hemma med mina killar igen!! Jag sitter och syr på tygmärken på jackan och Jonas slipar bräder inne i Sigges rum. Vi ska snickra ihop en tallrikshylla till hans rum.
 

Denna design är gjort av Alice - http://bilderbyalice.se
beställ din egna design genom att klicka här


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: