Solsken

Datum: 2013-02-23 | Tid: 10:00:04 | Kategori Allmänt
Godmorgon!


Vaknar upp till solsken och världens finaste lapp av älsklingen. Han jobbar tills imorgon så det blir jag och Sigge idag!
Igår hade vi fredagmys, kollade på film och åt chips i mängder. Så underbart att ligga i soffan ihop, vi tre, vår familj <3 
 
Min syster och hennes barn Olivia är på besök över helgen så vi ska ses allihopa hos farfar idag.
Innan dess tänkte jag ta en sväng på stan och köpa en försenad födelsedagspresent till lilltjejen. Blir nog en klänning eller nått från Molo. Hon är så fin i de kläderna.
 
Nu, kaffe! 
 
Glad skit i babysittern <3 Min finunge!!
p
 
 
 

Denna design är gjort av Alice - http://bilderbyalice.se
beställ din egna design genom att klicka här


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: