Sol

Datum: 2013-04-02 | Tid: 19:06:59 | Kategori Allmänt
Idag blev det premiärfika utomhus ihop med Sara, Jonas och them kids! Fortfarande lite kyligt men nu vill man ju verkligen passa på att vara ute.
Idag hade vi Sigge i bärsele då han det senaste inte velat ligga/sitta i vagnen. Han verkade trivas i selen och det var mysigt att ha honom nära. 
 
Annars sitter jag här nu och funderar över min sk. träning som inte alls existerar. Jag och Jonas har i princip lagt ner promenaderna och gymet har jag inte vart på flera veckor.. Funderar på om det ens är värt att ha ett gymkort! Det är det ju inte... man kanske skulle säga upp det trots allt och träna hemma/utomhus när lusten faller på. Jag har ingen motivation att ändra min kropp och jag är egentligen inte missnöjd med den heller. 
 
 

Denna design är gjort av Alice - http://bilderbyalice.se
beställ din egna design genom att klicka här


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: