Äntligen!

Datum: 2013-04-16 | Tid: 19:54:49 | Kategori Allmänt
Äntligen har jag bokat mig en tatueringstid! :)) <3 10/7 klockan 13.00 smäller det! Ska göra en coverup på min uggla och det blir Joel som får äran att göra detta. Är aspepp, va ju evigheter sedan jag tatuerade mig. Inte okej!
 
Idag har varit en seg dag. Bara strövat omkring hemma i lägenheten, så när klockan var fem tog jag på mig joggingskorna och drog ut på en PW, vilket resulterade i att jag JOGGADE mer än hälften av rundan. Riktigt imponerad av mig själv! :) 
 
Annars turas jag och Jonas om att "Ta Sigge" Då han kräver fullständigt uppmärksamhet och sysselsättning hela tiden. Sitta i soffan o chilla, usch vad tråkigt tycker Sigge! :D Busungen!
 

Denna design är gjort av Alice - http://bilderbyalice.se
beställ din egna design genom att klicka här

Art By Tina - Konst & Fashion

Vad blir det för konstverk istället för uggla, vad det du som hade zombieugglan?

2013-04-17 11:04:01
Blogg: http://trueborn.blogg.se

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: