Hej å hå!

Datum: 2013-06-19 | Tid: 20:31:34 | Kategori Allmänt
Full rulle hela dagen kan man säga! Känns i kroppen såhär på kvällen.
 
Dagen började med ett bankmöte, inte det roligaste men väldigt skönt nu när det är klart. Vi har bytt bank och öppnat upp ett gemensamt konto. Fixat med automatiska överföringar och sparande till både oss och Sigge. Pratat lite om lån, hur det fungerar när man vill köpa hus osv. Jag längtar tills den dagen vi har ett hus, men jag vet att vi inte är där ännu. En hel del pengar fattas till kontantinsatsen så det är bara att spara. Jag trivs jättebra i vår lägenhet och den är tillräckligt stort för att bo här med två barn. Om/när det nu blir tal om nr 2 ;)
 
Nåväl. Har sedan tvättat,städat,sorterat garderober, strukturerat upp osv. Tre fulla ikea-påsar är fyllda med kläder vi ska göra oss av med. Tanken är att vi ska fixa fram ett bord och stå en dag under allé-loppisen! KUL!
 
Idag ställde vi även in Sigges spjälsäng i vårt sovrum. Han har ju hittils sovit mellan oss i sängen. Det ska han fortfarande få göra men vi tänkte att vi ska testa hur det fungerar för honom att sova i sin egna säng. Jag hoppas både han och vi får till bättre sömn på det sättet. Imorgon är det också dax för 6-månaders kontroll på BVC, spännande!
 
 

Denna design är gjort av Alice - http://bilderbyalice.se
beställ din egna design genom att klicka här


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: